Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010

Αυτοκάβδαλοι κορασίδαι

Τα παλιά χρόνια που οι άνθρωποι δεν είχαν οθόνη για να "βγάζουν τα μάτια τους" όπως θα έλεγε και η θεία Πελαγία, ερχόταν σε σαρκική επαφή με όλα τα αποτελέσματα μιας τέτοιας πράξης. Σήμερα που όλα είναι fast track, fast food ή μπανίζειν ελευθέρως μέσω ιντερνετίου, χάθηκαν και κάποιοι θεοί του παρελθόντος. Παράλληλα χάθηκαν και γιορτές που ήταν αφιερωμένες σε θεότητες που δούλευαν πάντα για το καλό του ανθρώπου πιστού. Κάποια κορίτσια σήμερα ζήλωσαν την δόξα των εορταστών και παραστράτησαν χρησιμοποιώντας κάποια σύμβολα δια τον ανασκολοπισμόν ημών των αθώων βλακών.

Η Δραγώνα κι η Παγώνα λοιπόν έγιναν Αυτοκάβδαλες κουβαλώντας ιθύφαλλους και θέλουν σώνει και καλά να μας βιάσουν χώνοντας αυτούς τους τεράστιους φαλλούς στο μυαλό μας.

Αυτοκάβδαλος ή φαλλοφόρος ήταν αυτός που κουβάλαγε μια κατασκευή από δέρμα που αναπαριστούσε ένα τεράστιο πέος. Αυτά τα έκαναν στις εορτές των Διονυσίων σχηματίζοντας φαλλικές πομπές και αυτό το τεράστιο παλούκι το ονόμαζαν ιθύφαλλο. Αυτές ήταν γιορτές χαράς αφιερωμένες και στην γονιμότητα. Εκτός των άλλων οι γυναίκες πρόσφεραν θυσίες με ιθυφάλλους εκ ζύμης οπτής συμμετέχοντας στις εορτές των Θεσμοφορίων. Είχαν και χαρακτήρα δεήσεως υπέρ της ευγονίας των Αθηναίων για την αύξηση του πληθυσμού, παρθένες κρατούσαν σε τεράστια κοντάρια δίκην λαβάρων τους ιθυφάλλους και όλα ήταν μια γιορτή.

Αυτά και άλλα δεν θα έχουν την ευκαιρία να τα μάθουν στο μέλλον οι μαθητές των σχολείων στην Ελλάδα γιατί η Δραγώνα στο υπουργείο της Παγώνας της σοσιαλίστριας πρότεινε λέει να γίνει προαιρετικό το μάθημα της ιστορίας κάπου εκεί στο λύκειο. Μετά διέρρευσε πως το μάθημα της ιστορίας το πάει για φούντο η Δραγώνα με την Παγώνα και η πρώτη για να σωθούν τα προσχήματα παραιτήθηκε.

Σκέφτομαι οτι η Παγώνα και η Δραγώνα έχουν δίκιο και πρέπει να καταργηθεί το μάθημα της ιστορίας διότι ο μαθητής του μέλλοντος τι υπερηφάνεια θα νιώσει για τους προγόνους (εμάς τους ανασκολοπισμένους) και τους τωρινούς κυβερνήτες αυτής της πατρίδας. Μη μου πείτε πως κάποια στιγμή μελετώντας ως παιδιά ιστορία δεν νιώσατε υπερηφάνεια για τους αγώνες του λαού που έλαβε μέρος σε απελευθερωτικούς αγώνες και για κάποιους ηγέτες, γιατί δεν θα σας πιστέψω. Γι αυτό λοιπόν πέρα από τα μύρια κακά και προβλήματα που φορτώνουμε τις γενιές του μέλλοντος ας μην τους φορτώνουμε και ντροπή.

Ας είχαμε την τόλμη όταν αι αυτοκάβδαλοι κορασίδαι Παγώνα και Δραγώνα κρατούσαν τους ιθυφάλλους αντί να προτάξουμε τον πρωκτό του μυαλού μας, να τους τον χώσουμε στον ...(θου κύριε), σ' αυτές και σε όλα τα πουλημένα φερέφωνα που ακόμα κελαηδάνε.

Πηγή

Συσκέψεις επί συσκέψεων για να κλείσουν σχολεία

Στο φουλ έχει βάλει τις μηχανές κατάργησης των σχολείων το υπουργείο Παιδείας, προκαλώντας την αντίδραση της ΟΛΜΕ που με επιστολή της στην Α. Διαμαντοπούλου εκφράζει την εντονότατη ανησυχία της για τις δραματικές επιπτώσεις των συγχωνεύσεων. Ήδη, όπως καταγγέλλουν τοπικές ενώσεις εκπαιδευτικών διεξάγονται άτυπες συνεννοήσεις μεταξύ των περιφερειακών διευθυντών και των διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα την κατάργηση-συγχώνευση σχολικών μονάδων όχι μόνο στην περιφέρεια αλλά και στα αστικά κέντρα. Σε ό,τι αφορά τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι συγχωνεύσεις, όπως δείχνει η διεθνής εμπειρία, θα λάβουν μορφή πογκρόμ, καθώς ο στόχος είναι το μητροπολιτικό και άρα επιλεκτικό λύκειο.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταγγέλλει ότι η όλη διαδικασία γίνεται εν κρυπτώ και με την απουσία των τοπικών κοινωνιών. Όπως επισημαίνει στην υπουργό, χωρίς να είναι αντίθετο σε διορθωτικές κινήσεις που αφορούν κάποιες ακραίες περιπτώσεις που τυχόν υπάρχουν, διαφωνεί στη «λογική» που υπακούει στις επιταγές του ΔΝΤ και επιβάλλει ως πρώτιστο μέλημα όχι την ποιότητα στην εκπαίδευση, αλλά το «φτηνό σχολείο».

Στο πλαίσιο αυτό, η συνδικαλιστική ηγεσία των εκπαιδευτικών διοργανώνει με τον νέο χρόνο (14 Ιανουαρίου) συγκεντρώσεις-παραστάσεις διαμαρτυρίας σε όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καθώς και κοινές συσκέψεις και πρωτοβουλίες μαζί με τους συλλόγους, τις ενώσεις και τις ομοσπονδίες γονέων, αλλά και τις μαθητικές κοινότητες. Επιπλέον, ζητά συνάντηση με την υπουργό Παιδείας προκειμένου να αποσαφηνιστούν διάφορες πλευρές στο "κείμενο διαβούλευσης για την αναβάθμιση της διοίκησης της εκπαίδευσης" που είναι εξαιρετικά ασαφείς.

Στην επιστολή του προς την υπουργό, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ αντιτίθεται στις μαζικές συγχωνεύσεις τονίζοντας τα εξής:

- Η κατάργηση μιας σχολικής μονάδας έχει αρνητικές κοινωνικές συνέπειες. Με δεδομένο ότι αρκετοί από τους κατοίκους θα μετακινηθούν προκειμένου να προσφέρουν στα παιδιά τους την καλύτερη δυνατή μόρφωση, το αποτέλεσμα θα είναι ο μαρασμός των τοπικών κοινωνιών. Στο πρόσφατο παρελθόν έχει καταγραφεί η ερήμωση χωριών, των οποίων τα σχολεία καταργήθηκαν. Παράλληλα, είναι μεγάλος ο κίνδυνος να αυξηθεί η σχολική διαρροή κατά τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης ιδίως για οικογένειες χαμηλού εισοδήματος που δεν θα έχουν δυνατότητα μετεγκατάστασης. Αυτό επιβεβαιώνουν και σχετικές επιστημονικές έρευνες.

- Το «κόστος» για τον μαθητή. Η συγχώνευση σχολείων θα έχει ως αποτέλεσμα «σπατάλη» χρόνου και ταλαιπωρία των μαθητών, οι οποίοι καθημερινά θα αναγκάζονται να διανύουν μεγάλες αποστάσεις μέχρι να φτάσουν στο σχολείο τους.

- Λόγοι ασφαλείας που έχουν να κάνουν με τη σωματική ακεραιότητα των μαθητών.

- Το ελάχιστο όφελος από την εξοικονόμηση πόρων, που επιβάλλει την πολιτική των συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων. Έχουμε και στο παρελθόν επισημάνει το όργιο σπατάλης που έχει καταγραφεί τις περασμένες δεκαετίες στον τομέα της σχολικής μεταφοράς. Με την κατάργηση σχολικών μονάδων και τη συνακόλουθη μαζική μεταφορά χιλιάδων μαθητών όχι μόνο δε θα εξοικονομηθούν πόροι, αλλά αντίθετα το Δημόσιο θα επιβαρυνθεί περαιτέρω και κάποιοι επιτήδειοι θα θησαυρίσουν.

- Όσον αφορά τις σχολικές μονάδες στα μεγάλα πολεοδομικά συγκροτήματα της χώρας, πριν ληφθεί η οποιαδήποτε απόφαση, επιβάλλεται ένας σοβαρός σχεδιασμός, με τη συνεξέταση πολλών παραγόντων. Σε κάθε περίπτωση το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ είναι αντίθετο με τη δημιουργία τεράστιων σχολικών συγκροτημάτων που θα αποτελούνται από πολυπληθή τμήματα (30 μαθητών), γιατί είναι βέβαιο ότι δεν είναι δυνατόν να επιτελέσουν οι εκπαιδευτικοί το έργο τους με αποτελεσματικότητα.

Τέλος, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ επισημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνει καμία συγχώνευση σχολικής μονάδας που εδρεύει σε μικρά νησία καθώς και παραμεθόριες, ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές, γιατί εκτός των άλλων το σχολείο στις μικρές αυτές κοινωνίες αποτελεί κοιτίδα πολιτισμού. Οι καθηγητές επιμένουν στο αίτημα να θεσμοθετηθεί ανώτατος αριθμός μαθητών ανά τμήμα το 25 και ζητούν τα τμήματα των μαθημάτων κατεύθυνσης να έχουν ανώτερο όριο τους 20 μαθητές.

Πηγή

Η τρόικα επιβάλλει τις αλλαγές στην παιδεία

Συστήνεται και δεύτερη ομάδα "σοφών" που πιάνει δουλειά τον Φεβρουάριο.
Εμπλεκόμενη σε σκάνδαλο επιλογής φοιτητών η ελληνίδα συντονίστρια της "Διεθνούς Συμβουλευτικής Επιτροπής για τις αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση" Λίντα Κατέχη.

Ειδική, ανεξάρτητη εκπαιδευτική ομάδα, τα μέλη της οποίας δεν έχει διευκρινιστεί εάν θα είναι Έλληνες ή ξένοι, θα βρίσκεται σε άμεση επαφή με τα μέλη της "Διεθνούς Συμβουλευτικής Επιτροπής για τις αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση" και θα ελέγχει το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας.
Η ομάδα αυτή, για την οποία λίγα πράγματα έχουν γίνει γνωστά, πιάνει δουλειά μέχρι τον Φεβρουάριο του 2011 και ουσιαστικά έχει επιβληθεί στο υπουργείο Παιδείας της χώρας μέσω του μνημονίου που έχει υπογράψει η ελληνική κυβέρνηση. Όπως διευκρινίζεται στις σελίδες του μνημονίου, αντικείμενό της θα είναι "η αύξηση της αποτελεσματικότητας του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος και η αποτελεσματικότητα της χρήσης πόρων στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση".
Η ειδική αυτή ομάδα πρόκειται να κινηθεί εκτός των θεσμοθετημένων κρατικών φορέων - η δράση της προβλέπεται από το νέο “μνημόνιο 3” στο κεφάλαιο “Δράσεις για την τέταρτη αξιολόγηση”, με τίτλο “Αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος”.
Ήδη το θέμα έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις, καθώς οι δύο επιτροπές "ειδικών" που αναμένεται να αποφασίζουν για το μέλλον της παιδείας απαρτίζονται από "σοφούς" εκτός Ελλάδας. Σημειώνεται ότι η μοναδική Ελληνίδα, η πρύτανης του Πανεπιστημίου Davis της Καλιφόρνιας, Λίντα Κατέχη, που θα έχει και τον ρόλο της συντονίστριας της πρώτης επιτροπής, φέρεται εμπλεκόμενη σε σκάνδαλο επιλογής φοιτητών.
Συγχωνεύσεις σχολείων και υπηρεσιών
Στο μεταξύ, δύο διαφορετικά σενάρια επεξεργάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Παιδείας προκειμένου να συγχωνευθούν οι εποπτευόμενοι από το υπουργείο φορείς και να καταργηθούν οργανικές μονάδες.
Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, το επόμενο διάστημα καταργούνται 161 γραφεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και 86 δευτεροβάθμιας, καθώς και 54 γραφεία φυσικής αγωγής και 51 γραφεία επαγγελματικής εκπαίδευσης. Ακόμη προβλέπεται να καταργηθούν τα γραφεία σχολικού προσανατολισμού και οι υπεύθυνοι πολιτιστικών θεμάτων, περιβαλλοντικής αγωγής και αγωγής υγείας.
Ενισχύεται ο διευθυντής
Αντίθετα, προβλέπεται να ενισχυθούν οι αρμοδιότητες των διευθυντών των σχολικών μονάδων, στους οποίους θα δοθεί και το διευθυντικό επίδομα.
Με τις νέες ρυθμίσεις του υπουργείου Παιδείας, ο διευθυντής σχολικής μονάδας θα έχει πλέον, μεταξύ άλλων, την ευθύνη για τη φύλαξη και την ενημέρωση των ατομικών υπηρεσιακών φακέλων των εκπαιδευτικών, θα χορηγεί άδειες απουσίας, θα αναθέτει τη διδασκαλία πέρα του υποχρεωτικού ωραρίου με υπερωριακή αποζημίωση, ενώ θα εποπτεύει τα προγράμματα που εφαρμόζονται στο σχολείο και αφορούν την ενισχυτική διδασκαλία, την πρόσθετη διδακτική στήριξη και την εκπαίδευση παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών. 

  • Εμπλέκεται σε σκάνδαλο η μία "σοφός". Η Λίνα Κατέχη, που θα έχει τον ρόλο του συντονιστή στην πρώτη επιτροπή, είναι μηχανολόγος-μηχανικός και πρύτανης του Πανεπιστημίου Davis της Καλιφόρνιας. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το όνομα της κ. Κατέχη έχει συνδεθεί με σκάνδαλο επιλογής φοιτητών - ευνοούσε τους γόνους πολιτικών στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόις. Ωστόσο η ίδια, είχε δηλώσει ότι δεν ήταν ενήμερη για τη συγκεκριμένη πρακτική του πανεπιστημίου, παρότι πρύτανής του. Το σκάνδαλο έγινε γνωστό κατά τη μετακίνησή της από το Πανεπιστήμιο του Ιλινόις σε αυτό της Καλιφόρνιας, όπου η κ. Κατέχη αμείβεται με 400.000 δολάρια τον χρόνο. Σημειώνεται ότι όλα τα μέλη της Διεθνούς Συμβουλευτικής Επιτροπής θα παρέχουν τις συμβουλές τους στο υπουργείο Παιδείας αμισθί.

Ποιοι αποτελούν την πρώτη ομάδα “σοφών”
Τα ονόματα της "Διεθνούς Συμβουλευτικής Επιτροπής για τις αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση":

  1. David Naylor (Καναδάς), πρόεδρος του Πανεπιστημίου του Τορόντο.
  2. Gavin Brown (Αυστραλία), πρώην πρύτανης του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ.
  3. Gudmund Hernes (Νορβηγία), πρώην υπουργός Παιδείας και Έρευνας, πρώην υπουργός Υγείας και πρόεδρος του Διεθνούς Συμβουλίου Κοινωνικών Ερευνών.
  4. James J. Duderstadt (ΗΠΑ), επίτιμος πρόεδρος του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν.
  5. Jo Ritzen (Ολλανδία), πρώην υπουργός Παιδείας και πρόεδρος του Πανεπιστημίου του Μάαστριχτ.
  6. John Sexton (ΗΠΑ), πρόεδρος του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης.
  7. Λίντα Κατέχη (Linda P.B. Katehi) (ΗΠΑ), πρύτανης του Πανεπιστημίου Davis της Καλιφόρνιας. (Η κ. Κατέχη θα είναι και συντονίστρια της επιτροπής.)
  8. Patrick Aebischer (Ελβετία), πρόεδρος του Ελβετικού Ομοσπονδιακού Ινστιτούτου Τεχνολογίας στη Λοζάνη.
  9. Lap-Chee Tsui (Χονγκ Κονγκ), πρύτανης και πρόεδρος του Πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου