Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Σχέδιο "Θησέας"


Παράνομη και αντισυνταγματική

είναι η παραχώρηση των διοδίων

στους κατασκευαστές των εθνικών οδών…

με τη δικαιολογία της συγχρηματοδότησης

αυτών των Οδών.

Γιατί είναι παράνομα τα διόδια της "χρηματοδότησης";

Με βάση το ελληνικό Σύνταγμα οι δημόσιοι δρόμοι αποτελούν δημόσια περιουσία και ως εκ τούτου αποτελούν καθήκον της κοινωνίας να τους χρηματοδοτήσει στην ανάπτυξή τους …Καθήκον του συνόλου της κοινωνίας. Τα έξοδα ανάπτυξης αυτής της περιουσίας αφορούν το σύνολο της κοινωνίας.

Από την άλλη πλευρά τα διόδια είναι "τέλη" χρήσης αυτής της περιουσίας. Δεν αφορούν ολόκληρη την κοινωνία. Αφορούν μόνον αυτούς, οι οποίοι κάνουν χρήση της. Όποιος, δηλαδή, κάνει χρήση αυτής της περιουσίας, έχει την υποχρέωση να πληρώνει γι' αυτό που απολαμβάνει και το οποίο εκτός από τα έξοδα για ν' αναπτυχθεί έχει και έξοδα για να συντηρηθεί. Λογικό είναι λοιπόν ότι αυτός, ο οποίος φθείρει το κεφάλαιο αυτό, να έχει ως ελάχιστη υποχρέωσή του να το συντηρεί.

Όταν όμως αυτός ο πολίτης αναγκάζεται όχι μόνον να πληρώνει τη χρήση του δημοσίου μέσου, αλλά και να το "χρηματοδοτεί" στην ανάπτυξή του, υπάρχει Συνταγματική Παρανομία. Γιατί; Γιατί η Εθνική Οδός, ως δημόσιο κεφάλαιο και άρα ως κεφάλαιο το οποίο ανήκει σε όλους μας, δεν χρηματοδοτείται από όλους μας, όπως φανατικά επιτάσσει το Σύνταγμα. Ενώ ανήκει σε όλους μας, χρηματοδοτείται ειδικά από εκείνους τους συμπολίτες, οι οποίοι —δυστυχώς για τους ίδιους— έχουν την "ανάγκη" να το χρησιμοποιούν περισσότερο από τους υπολοίπους.

Αυτό είναι το παράνομο. Η ανάπτυξη της κοινής περιουσίας γίνεται εις βάρος αυτών, οι οποίοι την έχουν περισσότερο ανάγκη στη χρήση της. Κάποιοι Έλληνες ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ να πληρώσουν παραπάνω χρήματα, χωρίς αυτό το επιπλέον κόστος να "προβάλλεται" σε κάποιο νόμιμο κέρδος, όπως θα επέβαλε η συνταγματική λογική και η έννοια της δικαιοσύνης. Πληρώνουν παραπάνω χρήματα από τους υπολοίπους Έλληνες, χωρίς να σημαίνει ότι "αγοράζουν" μεγαλύτερο μερίδιο από το ελληνικό δημόσιο κεφάλαιο. Με τα δικά τους ιδιωτικά χρήματα αναπτύσσουν το δημόσιο κεφάλαιο. Γι' αυτόν τον λόγο η παραχώρηση των διοδίων στους κατασκευαστές των Εθνικών Οδών είναι παράνομη και αντισυνταγματική.

Γιατί το κάνουν αυτό, ενώ είναι προφανής η παρανομία τους; Γιατί μόνον με αυτόν τον παράνομο τρόπο μπορούν οι διεφθαρμένοι ηγέτες μας να μας "φορτώσουν" για ολόκληρες δεκαετίες τους διαπλεκόμενους ληστές των δρόμων. Προφασίζονται την έννοια της "συγχρηματοδότησης", για να παραχωρήσουν στους ληστές την αποκλειστική εκμετάλλευση της δημόσιας περιουσίας. Ο ελληνικός λαός βάζει τη γη, τις τραπεζικές εγγυήσεις, το χρήμα των διοδίων και ο δρόμος τελικά καταλήγει στα χέρια των λαμογιών, που βάζουν μόνον την ομορφιά τους. Με τον τρόπο αυτόν λεηλατούνται οι περιουσίες των κρατών και στη συνέχεια οι πολίτες τους.

Σε μια χώρα, η οποία βυθίζεται σε μια πρωτοφανή φτώχεια, είναι τουλάχιστον εγκληματικό να λεηλατούνται οι πολίτες της, κάνοντας χρήση της δημόσιας περιουσίας.

Αποτελεί έγκλημα σε μια κοινωνία, με —υποχρεωτικούς, λόγω ΔΝΤ— μισθούς κάτω από τα 600 ευρώ, να ζητάς 20 ευρώ για τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Είναι τουλάχιστον ανήθικο να αξιολογείς το μεροκάματο ενός Έλληνα ίσα με τα τέλη χρήσης ενός δρόμου, ο οποίος θεωρητικά του ανήκει.

Ο ληστές των δρόμων δεν είναι πρωτοφανές φαινόμενο στην Ελλάδα. Υπάρχουν από την αρχαιότητα. Ο Μπόμπολας και οι όμοιοί του δεν διαφέρουν από τον Προκρούστη, τον Σίνη ή τον Σκίρωνα. Θα επιβιώνουν εις βάρος των αφελών ταξιδιωτών μέχρι να βρεθεί ένας Θησέας και να τους σπάσει τα κεφάλια.

Τραϊανού Παναγιώτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου